Wypisz nazwy 2 miejscowości pod którymi (gdzie) walczył hetman Jan Karol Chodkiewicz; ponadto podaj nazwy państw z którymi wojskami hetman wówczas walczył. Wypisz nazwy 2 miejscowości, pod którymi (gdzie) zwycięstwo odniósł hetman Jan III Sobieski

2

Odpowiedzi

2010-03-21T11:57:49+01:00
Jan Karol Chodkiewicz:
-bitwa pod Kircholmem ze Szwecją
-bitwa pod Chocimiem z Turcją

Jan III Sobieski:
-zwycięstwo polsko-litewskie w bitwie pod Lesienicami z Turcją
-zwycięstwo I rzeczypospolitej pod Podhajcami z Kozakami,Tatarami
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T11:59:36+01:00
Chodkiewicz
pod Kircholmem - ze Szwecją
pod Chocimiem - z Turcją

Jan III Sobieski
Odsiecz wiedeńska - obrona Wiednia przed Turkami
pod Łańcutem - przeciwko Szwecji
2 3 2