3. The tourists
Today, the Taj Mahal is the number one tourist attraction in India. More than two milion people visit is every year. The Taj is in Agra, a short journey from Delhi, the capital of India. People come to see the Taj because it is a perfect building. They also come because they like the romantic story. As the light changes, the Taj changes too. It is always beautiful. But at night by the light of the moon it is even more beautiful.

Będę wdzięczna za przetłumaczenie ;))

xdd

3

Odpowiedzi

2010-03-21T11:51:49+01:00
Turystów
Dzisiaj, Taj Mahal jest numerem jeden atrakcją turystyczną w Indiach. Więcej niż dwóch osób odwiedza milion jest co roku. Taj jest w Agra, w niedalekiej odległości od Delhi, stolicy Indii. Ludzie przychodzą, aby zobaczyć Taj, ponieważ jest doskonałym budynku. I oni nie przyszli, bo jak romantycznej opowieści. W świetle zmian, zmian Taj too. To jest zawsze piękna. Ale w nocy przy świetle księżyca jest jeszcze piękniejszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:01:58+01:00
Dzisiaj Taj Mahal jest numerem pierwszym z atrakcji turystycznych w Indiach. Więcej niż 2 miliony ludzi każdego roku odwiedza to miejsce. Taj jest w Angra, ktrótka podróż od Delhi, kapitał Indii. Ludzie przybywają zobaczyć Taj ponieważ jest to perfekcyjny budynek. Przyjeżdzają również ponieważ jezioro(has- ma) romantyczną historię. Podczas gdy swiatła sie zmieniają, Taj też się zmienia. To jest zawsze piękne. Ale w nocy swiatło księżyca jest piękniejsze.

Troche masz pokrecony ten tekst wiec ciezko przetlumaczyć ale sądze ze mniej wiecej bd tak :)
2010-03-21T12:25:25+01:00
Dzisiaj, Taj Mahal jest numerem jeden atrakcją turystyczną w Indiach. Więcej niż dwóch osób odwiedza milion jest co roku. Taj jest w Agra, w niedalekiej odległości od Delhi, stolicy Indii. Ludzie przychodzą, aby zobaczyć Taj, ponieważ jest doskonałym budynku. I oni nie przyszli, bo jak romantycznej opowieści. W świetle zmian, zmian Taj too. To jest zawsze piękna. Ale w nocy przy świetle księżyca jest jeszcze piękniejszy.