Odpowiedzi

2009-10-27T18:32:35+01:00
Dane:
waga 80kg
w czsie urlopy +12,5%
po połrocznej pracy minus 10%


80+12,5= 90kg
90-10%=81kg
odp. waży 81 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:37:02+01:00
Przedchwilą je zkończyłem robić

125/1000 * 80/1 = 250/25 = 10

80+10 = 90
10/100 * 90/1 = 9
90-9=81

odp.: Teraz pan karol wazy 81 kg
2009-10-27T19:25:59+01:00
Miałam dzisiaj to samo zadane ;)
a więc:

80kg - waga przed urlopem
12,5% * 80 = 1,25 * 8=10 - tyle przytył przez urlop
80 = 10 = 90 (kg) - tyle ważył po urlopie
10% * 90 = 9 (kg) - tyle schudł po półrocznej pracy
90-0=81 (kg) - waga teraźniejsza

Odp: Pan Karol waży teraz 81kg.