Odpowiedzi

2009-10-27T18:30:55+01:00
W reakcji redoks powstaje zwiazki wapnia które sa wykorzystywanae np w budownictwie jako zaprawa wapienna lub gips
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:32:25+01:00
Przykladem tej reakcji jest np. proces spalania węgla kamiennego (koksu), (głowne zrodlo energi naszego kraju) Dzięki tej reakcji, przeprowadzanej w elektrociepłowniach jak i w wielu gospodarstwach domowych, jest możliwe ogrzewanie mieszkań
1 4 1