Połącz ze sobą postacie, które łączył konflikt lub współpraca :
Bolesław Śmiały, Aleksander Macedoński, Jan XXIII, Lech Wałęsa, Katarzyna II, Adolf Hitler, Stefan Czarniecki, Arystoteles, Jan Kazimierz, Tadeusz Mazowiecki, Józef Stalin, Stanisław Leszczyński, Biskup Stanisław.

a)..........
b).........
c)..........
d).........
e)..........
f).........

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T12:07:59+01:00
Aleksander Macedoński i Arystoteles
Bolesław Śmiały i Biskup Stanisław
Jan Kazimierz i Stefan Czarniecki
Stanisław Leszczyński i Katarzyna II
Józef Stalin i Adolf Hitler
Tadeusz Mazowiecki i Lech Wałęsa
... Tak myślę ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:09:13+01:00
Bolesław Śmiały- Biskup Stanisław. (konflikt)
Aleksander Macedoński- Arystoteles (współpraca)
Katarzyna II- Stanisław Leszczyński (konflikt)
Adolf Hitler- Józef Stalin, najpierw współpraca potem konflikt)
Lech Wałęsa- Tadeusz Mazowiecki,
Stefan Czarniecki, - Jan Kazimierz,
1 5 1