Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:00:09+01:00
2/5 dostawy - 200 butelek
1/5 dostawy - 200 butelek :2
1/5 dostawy - 100 butelek

1 - 2/5 = 5/5 - 2/5 =3/5

3/5 dostawy - ? butelek
3/5 dostawy - 3 x 100 butelek
3/5 dostawy = 300 butelek

3/5+2/5=5/5

300 butelek + 200 butelek= 500 butelek

Odp. Tego dnia łącznie przywieziono 500 butelek
5 4 5
2010-03-21T12:23:37+01:00
2/5 - 200 butelek
1- x

x=200*1:2/5=500

odp. 500 butelek.
4 3 4