Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:11:50+01:00
* metropolita (od 2004) - abp Marian Gołębiewski
* sufragan (od 1996) - bp Edward Janiak
* sufragan (od 2006) - bp Andrzej Siemieniewski
* senior (od 2004) - kard. Henryk Gulbinowicz
* senior (od 2000) - bp Józef Pazdur
Chyba wszyscy ;]
3 5 3
2010-03-21T12:13:38+01:00

- abp Marian Gołębiewski - * metropolita (od 2004)
- bp Edward Janiak * sufragan (od 1996)
- bp Andrzej Siemieniewski * sufragan (od 2006)
- kard. Henryk Gulbinowicz * senior (od 2004)
- bp Józef Pazdur * senior (od 2000)

a tych wszystkich biskupów wrocławskich od legendarnych masz tu
http://pl.wikipedia.org/wiki/Biskupi_wroc%C5%82awscy
1 5 1
2010-03-21T12:15:12+01:00
Abp Marian Gołębiewski - * metropolita (od 2004)
- bp Edward Janiak * sufragan (od 1996)
- bp Andrzej Siemieniewski * sufragan (od 2006)
- kard. Henryk Gulbinowicz * senior (od 2004)
- bp Józef Pazdur * senior (od 2000)