Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:35:24+01:00
1)Belgia (m. parlamentarna od 1831r.) Król Albert II, dynastia Schasen-Coburg-Gotha
2)Dania (m.parlamentarna od 1953r.) Królowa Małgorzata II,dynastia Glucksburg
3)Hiszpania (m.parlamentarna od 1978r.) Król Juan Carlos I, dynastia Burbonów
4)Linchenstain (m.parlamentarna od 1921r.) Książę Jan Adam II, dynastia Linchenstain
5)Luksemburg (m.konstytucyjna od 1966r.) Wielki Książę Christian, dynastia Nassau
6)Monako (m.konstytucyjna od 1962r.) Książę Rainer III, dynastia Grmaldi
7)Norwegia (m.konstytucyjna od 1974r.) Król Harald V, dynastia duńska Glucksburg
8)Szwecja (m.parlamentarna od 1909r.) Król Karol XVI Gustaw, dynastia Bernadotte
9)Watykan (m.elekcyjna od 1929r.) Papież Jan Paweł II
10)Wielka Brytania (m. parlamentarna od 1921r.) Królowa Elżbieta II, dynastia Windsor
1 5 1
2009-10-27T18:41:31+01:00
Wielka Brytania - królowa Elżbieta
Belgia - król Albert II
Hiszpania - król Jan Karol I
Dania - królowa Małgorzata II
Holandia - królowa Beatrix
Liechtenstein - książę Hans-Adam II
Watykan - papież Benedykt XVI
Luksemburg - wielki książę Henryk
Szwecja - król Karol XVI Gustaw
Norwegia - król Harald V
1 5 1