Odpowiedzi

2010-03-21T14:06:41+01:00
Nie jest to Cywilizacja śmierci. Ludzie popełniają grzechy ale zawsze tak było.
Świat nie jest zły tylko inny. W dawniejszych czasach były inne sposoby mordowania ludzi. Teraz cywilizacja się posunęła. Wydaje nam się,że jest źle ale dawniej nie było lepiej. Za małe grzechy kamienowano ludzi. Teraz tak nie ma.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:09:48+01:00
Moim zdaniem XXI wiek był i jest cywilizacja śmierci. Moje stanowisko uzasadnię tym i ż, XXI wiek to czas ciągłych wojen, ciągłych kłótni religijnych. Wielu niewinnych ludzi straciło życię, przez ,,głupotę" innych. Czy tak naprawdę ta śmierć była potrzebna? odpowiedz jest prosta - nie. Nasze czasy, nie dają naprawdę bezpiecznego miejsca. Wojny cały czas trwają, kto wie czy za miesiąc, roku my nie bedziemy brać w niej udział. Jednoznacznie potwierdzam moją tezę, i podtrzymuję iż wiek XXI to zapewne dopiero początek prawdziwych wojen.
1 5 1