Odpowiedzi

2009-10-27T18:34:22+01:00
5m ×3m × 2,5m= 37,5 m³
37,5m³ ×0,93= 348,75 dm³ argonu


Na 100% dobrze :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:35:56+01:00
5 x 3 x 2,5 = 37,5 m³
37,5 m³ = 37500 dm³
0,93% x 37500 dm³ = 348,75 dm³
2009-10-27T18:37:46+01:00
5m * 3m * 2,5m = 37,5m szesciennych
37,5 * 0,93%= 0,34875m szesciennych = 348,75 dm szesciennych

odp. W tym pokoju znajduje sie 348,75 dm szesciennych