Dokończ zdania(troche więcej niż jedno słowo:P)
-Człowiek nie jest rzeczą, ponieważ...(3 przyklady)
-Ludzie różnią się od Boga tym, że...(3 przykłady)
-Ludzie są podobni do Boga w tym, że...(3 przyklady)
-Kiedy ludziom wydaje się, że zajęli pozycję Boga to...(3 przykłady)

3

Odpowiedzi

2010-03-21T12:17:46+01:00
- człowiek nie jest rzecza ponieważ ma uczucie , dusze , potrafii bezinteresownie kochac ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:27:17+01:00
-Człowiek nie jest rzeczą, ponieważ
1. Ma wolną wole
2. Ma sumienie
3. Ma uczucia (potrafi kochać i nienawidzić)

-Ludzie różnią się od Boga tym, że
1. Ulegają wpływą szatana
2. Są omylni
3. Nie są doskonali

-Ludzie są podobni do Boga w tym, że
1. Mają wolną wole
2. Mają rozum
3. Mają dusze, która jest wieczna

-Kiedy ludziom wydaje się, że zajęli pozycję Boga to
1. Mylą się ponieważ jest to niemożliwe
2. Będzie miało dla nich złe konsekwencje (np. wieża Babel)
3. Grzeszą
2010-03-21T12:40:18+01:00
Nie jest rzeczą ,ponieważ
-ma rozum
-wolna wolę
uczucia
Ludzie różnią się od Boga tym, że:
-grzeszą
-są fałszywi
-nie można im ufać, wierzyć
Ludzie są podobni do Boga w tym, że:
-mają rozum
-wolną wolę
-duszę nieśmiertelną
Kiedy ludziom wydaje się, że zajęli pozycję Boga to:
-maja za duże wyobrażenie o sobie
-grzeszą
-okłamują sami siebie