Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:28:08+01:00
1
a)
x=2³
x=8
b)
256^x=4
4⁴ ^x=4
4x=1
x=1/4
c)
125^x=5
5^3x=5^1
3x=1
x=1/3
2
x+3/2 - x+1/3 =1 i 1/2 /*6
3x+9-2x-2=9
x=9-9+2
x=2
3
(x-3)(x+4)-2(3x-2)≥(x-4)²
x²+4x-3x-12-6x+4≥x²-8x+16
-8-5x≥-8x+16
-5x+8x≥16+8
3x≥24
x≥8


2010-03-21T12:33:28+01:00
Tego pierwszego nie umie. ;(
2: x+3/2 -x-1/3=1 1/2
6*x+3/2 - 6* x-1/3=1 1/2
3x+3-2x-1=7
7-3=2x-3x
4=-x

3.(x-3)(x+4)-2(3x-2)≥ (x-4)²
x-3+4x-6x+4≥x-4²
2x≥1+4*4
2x≥25/:2
x≥12,5