Odpowiedzi

2010-03-21T12:24:16+01:00
Trucizna okazałaby się zwykłym, smacznym soczkiem, po którego wypiciu Julia czułaby się szczęśliwa. Obudziłaby Romea i dała mu trochę, aby skosztował. Po wypiciu napoju zjawiłyby się rodziny zakochanych i wszyscy ogromnie by się cieszyli. Młodzi wzięliby ślub. a po roku Julia urodziłaby bliźniaki- dwóch chłopców, którzy zostaliby gwiazdami filmowymi :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T12:26:14+01:00
... gdy Julia zobaczyła ciało nieżywego Romea chciała popełnić samobójstwo . Przez dwa dni nie potrafiła odnaleść sie w życiu , ktore bez Romea straciło sens . Chciała sie zabić , by być z ukochanym , by spotkać go nieznanym . Nie pochowała swojego ukochanego , ponieważ ciągle nie mogła pogodzic sie z jego stratą . 2 dni po jego śmierci siedząc i patrząc na zachodzące słońce zobaczyła postać przypominającą Romea . Myśląc , ze jego postać jest tylko fikcją zaczęła płakać . Wtedy znajoma postać przytuliła ją . Fikcja okazała się rzeczywistością i spełnieniem najskrytszych marzeń Julii ..

i żyli długo i szczęśliwie . ; D