Odpowiedzi

2010-03-21T12:24:25+01:00
Usunął bym książke "W Pustyni i W puszczy, ponieważ jest ona bardzo nudna i jest bardzo małe prawdopodobieństwo, że takie zdarzenia mogły by się zdarzyć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:40:12+01:00
Uważam ,że książkę pod tytułem ,,Szatan z siodmej klasy"nie powinien być w spisie lektur szkolnych .Ponieważ w tej książce toczy się akcja w roku 1937 roku i może znudzić zytelnika.W tej książcie pan profesor Paweł Gąsowski ciągle mówił tylko wyłpcznie o Napoelonie i gdyby mugł przenieśc sie w tamte czasty zrobił by to z chęciom.A dzieci wlłaśnie nie obchodzi prrzeszłość tylko przyszłośc.

Przepraszam ze tak mało:( ale nie wiem czy dobrze to zrobiłam