Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:27:40+01:00
W mediach, opracowaniach naukowych funkcjonują pewne symbole, które jednoznacznie kojarzą się z danym wydarzeniem. Tak jest też w przypadku upadku komunizmu, gdy mówimy o Wałęsie, zwaleniu muru, etc. Jakie inne, mniej popularne, osoby, fakty wydają Wam się na tyle istotne w procesie upadku komunizmu, że zasługują na miano symboli tego wydarzenia.

Mam nadzieję że pomogłam:D
1 1 1
2010-03-21T12:29:57+01:00
Więcej produktow w sklepach
większy luz na ulicach
więcej zabawy i rozrywki w mieście
można wyjeżdżać za granice swojego miasta bez wizy