Odpowiedzi

2010-03-21T12:27:30+01:00
Moim zdaniem nie istnieje coś takiego jak "przyjaźń damsko-męska". W 99% taka znajomość kończy się zakochaniem jednej ze stron, bez wzajemności drugiej. "Przyjaźń" miedzy kobietą a mężczyzną to skrajne koleżeństwo albo lekkie zauroczenie, które z reguły kończy się klęską.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:28:26+01:00
Moim zdaniem tak, może być przyjaźń pomiędzy mężczyzną a kobietą. Do tego potrzebne jest jasne postawienie sprawy od początku, tzn. że jesteśmy przyjaciółmi i nic więcej nas nie łączy i łączyć nie będzie. Przecież mężczyźni nie na wszystkie kobiety patrzą jak na partnerki, kobiety rówież nie patrzą tak na wszystkich męzczyzn. W przyjaźni najważniejsza jest szczerość i zrozumienie. A to może być miezy ludźmi niezależnie od płci.
2010-03-21T12:29:17+01:00
Moim zdaniem jak najbardziej istnieje przyjaźń między dziewczyną a chłopcem. Często ta przyjaźń przeobraża się w miłość, choć nawet o tym nie wiemy. Ufamy sobie wzajemnie i nie chcemy stracić zaufania do siebie. Chłopiec cieszy się, że dziewczyna obdarza go takim uczuciem i mu wierzy, a dziewczyna również się z tego cieszy. Najczęściej przyjaźń zawiązuje się przez pomoc..

:)