Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T12:30:56+01:00
Przedmiot, rzecz najbliższa mojemu sercu to obraz. Wisi on u mojej babci w pokoju. Jest namalowany na płótnie. Babcia kupiła go na targu . Obraz nosi nazwę alpejskie pastwisko . Obraz przedstawia kotlinę w centrum której znajdują się dwie stare chatki . W kierunku budynków wije się, wydeptana wśród traw, wąska ścieżka . Za chatkami wznoszą się trzy potężne alpejskie szczyty . Górne partie szczytów są pokryte gdzieniegdzie śniegiem . Wysoko na niebie wznoszą się białe obłoki . Wśród traw kotliny rozrzucone są skalne głazy . Pomiędzy nimi pojawiają się górskie kwiaty . Widać również pozostałości starego drewnianego płotu . Po prawej stronie obrazu z ziemi wyrasta pięć wysokich, smukłych sosen . Obraz wprawia w zachwyt surowością górskiego klimatu i patrząc na niego można poczuć się jak na prawdziwym alpejskim pastwisku.
licze na naj ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T12:34:21+01:00
Najbliższym przedmiotem mojego serca jest mój telefon komórkowy, poniewaz jest on bardzo nowoczesny i w jego pamieci mam bardzo bliskie mojego serca sprawy. nie wiem co bym zrobił gdybym zgubił go gdzieś i juz nigdy nie znalazł, byłby to dla mnie chyba wielki szok i wielkie załamanie. gdyby go nie było na pewno nie byłbym tak szczesliwy, uśmiechniety i pełen zapału do życia. jest on dla mnie takze urzadzeniem dzieki któremu miło spędzam czas. po prostu nie umiałbym bez niego zyc
1 5 1