Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:31:17+01:00
Zaproszenie, jest to taka forma wypowiedzi, w której wyrażamy chęć spotkania sie z kimś, zaproszenia na jakoś uroczystość, świętowania. Zaproszenie musi składać sie z następujących elementów: kto zaprasza, kogo, na co kiedy i gdzie. W zaproszeniu musimy pamiętać o wyrazach grzecznościowych tzn. serdecznie zapraszam i podpisie np. z poważaniem .....
37 4 37
2010-03-21T12:34:25+01:00
Zaproszenie to treśc ,która mamy do przekazania osobie nam znanej lub obcej.W zaproszeniu możemy zamieścic informacje ,które są dla nas bardzo ważne.Możemy zaprosic kogoś na ważną dla nas uroczystośc,lub na jakieś ważne wydarzenie publiczne.Zaproszenie powinno byc zrozumiałe ,czytelne dla osoby zapraszanej.Powinno byc ładnie napisane i wykonane.
44 4 44
2010-03-21T12:34:55+01:00
Zaproszenie - aby zaprosić kogoś na urodziny , na imprezę itp .
W zaproszeniu trzeba podac ytakie rzeczy , jak : gdzie odbędzie sie planowane przyjęcie , o której godzinie , itp .

Mam nadzieje , że pomoglaam .
;d
30 2 30