Odpowiedzi

2010-03-21T12:33:15+01:00
Nic ariadny czyli nieoczekiwana pomoc wybawienie oparte na czyjimś błyskotliwym pomyśle :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T12:34:19+01:00
Nić Ariadny - kłębek nici który Ariadna podarowała Tezeuszowi by mógł wydostać się z labiryntu po zabiciu Minotaura.

CO TO ZNACZY
nić Ariadny - to w znaczeniu przenośnym rozwiązanie, sprytny sposób na wybrnięcie z trudnej sytuacji
2010-03-21T12:34:34+01:00
To pochodzi z mituw greckich.
Czyli ze masz jakies wyjście droge powrotu.