Odpowiedzi

2009-10-27T18:39:17+01:00
0,8 * 50 = 40ha - tyle przeznaczył na zboża
0,05 * 50 = 2,5ha - tyle przeznaczył na rośliny okopowe.

40 - 2,5= 37,5 ha

Odpowiedź: Pan Zagrodzki przeznaczył o 37,5 ha więcej na zboża niż na rośliny okopowe.
2009-10-27T18:41:17+01:00
50ha - 100%
5ha - 10%
2.5 ha - 5%


zboze - 80% = 8 *10% = 8 *5 = 40ha

rosliny okopowe - 2.5 ha

40ha - 2.5ha = 37.5 ha

pan zagrodzki na zboza przeznaczyl o 37.5ha wiecej niz na rosliny okopowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:43:33+01:00
A) zboże:
80%*50/:100%= 40ha

b) rośliny okopowe:
5%*50/:100%=2,5 ha

c) 15%*50/:100%=7,5 ha


40ha-2,5ha=37,5 ha
Odp: Pan Zagrodzki przeznaczył na zboże o 37,5ha więcej pola niż na rośliny okopowe.
1 2 1