Odpowiedzi

2010-03-21T12:41:04+01:00
Tygrys , Lew , Jaguar , Wilk , Lampart , Borsuk , Orka , Gepart , Kojot , Panda wielka , Niedźwiedź brunatny , Puma , Wydra , Szop , Kuna leśna , Foki - to są zwierzęta drapieżne .
Pchły , kleszcze , pijawki , komary , jemioła ( pół pasożyt ) , wszy - to są pasożyty .
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:48:43+01:00
Drapieżnikiem jest: kot, pies, tygrys, jastrząb, jaskółka, wilk, niedźwiedź, ryś, dzięcioł, większość ryb itd.

pasożyty dzielimy na zewnętrzne i wewnetrzne
zew. to: pchły wszy jemioła(półpasożyt), kleszcze, komary.

wew. to: tasiemiec uzbrojony, tasiemiec nieuzbrojony, glista ludzka, motylica wątrobowa, przywra krwi.

to tylko nieliczne przykłady
7 3 7