Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T12:37:28+01:00
Komórka - podstawowa jednostka organizmów żywych. Wyróżniamy organizmy jedno – i wielokomórkowe. Są też organizmy bezkomórkowe, np. wirusy, zalicza się je do istot żywych, priony – substancje białkowe (mogą wywoływać pewne choroby).
2010-03-21T12:37:43+01:00
Komórka to najprostsza istota żywa.z komórek są zbudowane wszystkie organizmy