Odpowiedzi

2010-03-21T12:57:37+01:00
21.03.2010

cześć Kasia
Na wstępie mojego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić i zachęcić żebyś obejrzała ten spektakl:)
Zobaczysz będzie super bo ta opowieść jest ciekawa i bardzo interesująca i prawie wszyscy z naszej klasy jada i co ty jedna się zostaniesz proszę Cie jedz z nami
Sory ale muszę już kończyć do zobaczenia na spektaklu bo myślę ze mnie nie zawiedziesz
podpis:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:57:43+01:00
Droga Anu! Warszawa, 21.03.2010r

Na początku listu pragnę cię bardzo pozdrowić.W tym liście chcę cię bardzo serdecznie zachęcić do obejżenia spektaklu pt. "O dwóch takich co ukradli księżyc''.
Jest to niezwykle piękna ciekawa i zabawna historia którą z pewnością warto zobaczyć. Wiele osób decyduje się na obejżenie filmu, ale jestem pewna że to nie to samo co kino. Proszę, zobacz jaki to ciekawy i poruszający spektakl. Obejżałam go wczoraj i muszę przyznać rację wszystkim którzy powiedzą że to cudowne przedstawienie. Jest wiele efektów specjalnych. Myślę że powninnaś go zobaczyć i przekonać się o tym na własne oczy.
Myślę że niedługo się zobaczymy, być może nawet w teatrze. Całuję.

MArta

1 5 1