Odpowiedzi

2010-03-21T12:53:07+01:00
Motyw władzy:
"Antygona"-postać króla Kreona
"Kordian"-postać tytułowa Kordian

motyw ojczyzny"
"Pan Tadeusz"-postać Tadeusz
"Przedwiośnie"-postać Tomasz judym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:55:07+01:00
Władzy :
antygona sofoklesa - król kreon i antygona
balladyna i alina -balladyna
ojczyzny :
pan tadeusz- tadeusz tanczy z zosia poloneza
krzyżacy - walka o ppolske jurand ze spychowa