Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:48:22+01:00
Pierwski chrześcijanie byli prześladowani przez władców Rzymu. Musieli się ukrywać i modlić się w tajemnicy.


masz w 2 zdankach ;D
w 1 nie umiałam ;P
1 2 1
2010-03-21T12:49:08+01:00
Pierwsi chrześcijanie byli prześladowani, wszyscy się ich bali , bali się ich obrzędów... słowem było im bardzo źle
1 5 1
2010-03-21T12:49:24+01:00
Pierwszym chrześcijanom nie żyło się najlepiej, ponieważ byli tempieni przez wojska rzymskie.
1 1 1