Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:12:19+01:00
Biorę to z zeszytu więc musi być dobrze :)

1.Przemysł energetyczny
2.Przemysł metalurgiczny
3.Przemysł elektromaszynowy który dzieli się na :
-Przemysł metalowy
-Przemysł maszynowy
-Przemysł precyzyjny
-Przemysł środków transportu
-Przemysł elektrotechniczy i elektroniczny
4.Przemysł chemiczny
5.Przemysł mineralny
6.Przemysł drewno-papierniczy
7.Przemysł lekki
8.Przemysł sporzywczy
2010-03-21T13:13:06+01:00
BRANŻA -> przemysł

PRZEMYSŁ :

1.energetyczny
2.paliwowo-energetyczny
3.spożywczy
a)zbożowo-młynarski
b)cukierniczy
c)cukrowy
d)młynarski itp.
4.hutniczy
a)żelazo
b)metale itp.
5.chemiczny
a)chemia organiczna
b)chemia nieorganiczna
c)siarka , sól , woda , kosmetyka itp.
6)Elektro-maszynowy
a)wytwarzanie maszyn o napędzie elektrycznym
b)transport elektryczny itp.
7)przemysł materiałów budowlanych
8)włókienniczy
9)drewno-papierniczy