Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:52:59+01:00
Pokuta jest to żal za grzechy. Korzymy się przed Panem Bogiem z powodu naszych grzechów. Staramy się ograniczaj je. Celem pokuty jest spowiedź a następnie komunia święta.

proszę o naj ;)))
188 2 188
2010-03-21T12:54:33+01:00
pokuta to praktyka religijna której Zadaniem jest pomoc w lepszym uporządkowaniu życia, porzucenia grzechu i przemianie serca, polegającej na zwycięstwie w nas dobra nad złem. Podjęcie pokuty rodzi się z uznania własnej słabości i grzeszności. Jest wyrazem podjęcia pracy nad sobą.
139 4 139