Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T12:58:01+01:00
Akcja Dziadów cz. II rozgrywa się w noc zaduszną, w listopadzie. Miejscem akcji jest kaplica na cmentarzu, w której zbierają się uczestnicy obrzędu.
Guślarz
Starzec
Chór wieśniaków i wieśniaczek
Duchy Józia i Rózi
Widmo Złego Pana
Chór ptaków nocnych: Kruk ,Sowa
Zosia
Widmo młodzieńca
2010-03-21T12:59:14+01:00
Czas i miejsce akcji: cmentarna kaplica, wigilia Wszystkich Świętych- 31 października

bohaterowie- upiór, chór, widmo, Józio, Rózia, Zosia, Guślarz, Dziewczyna Aniołek, Starzec


prosze o naj
2010-03-21T12:59:48+01:00
Bohaterowie:
Świat żywych:Guślarz, Chór wieśniaków, PAsterka w żałobie , Młodzieńcy
Swiat umarłych: Aniołki(duch Józia i Rózi),widmo Złego Pana, duch Zosi, tajemnicze widmo
CZAS AKCJI: wigilia Wszystkich Swiętych czyli 31 października w cmentarnej kaplicy gdzieś na terenie Litwy.