Odpowiedzi

2010-03-21T12:58:56+01:00
Potrzeba jest matką wynalazków. - to znaczy że przez potrzębę zrobienia czegoś rodzą się wynalazki.
Kto nie słucha ojca, matki, ten słucha psiej skóry. - kto nie słucha rodziców skończy źle
Nadzieja jest matką głupich. - głupi tylko mają nadziję a mądrzy dążą do jej spełnienia.
Pokorne cielę dwie matki ssie - ktoś pokorny korzysta z porad każdego.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:00:32+01:00
Potrzeba jest matką wynalazków-umiejętność zrobienia czegoś z niczego,poradzenie sobie w trudnej sytuacji.

Kto nie słucha ojca, matki, ten słucha psiej skóry-za nieposłuszeństwo czeka nas kara,lanie.


Nadzieja jest matką głupich-nadzieja bywa bardzo często zgubna,nie zawsze przynosi nam oczekiwane rozwiazanie,wiara w cud.


Pokorne cielę dwie matki ssie-człowiek,który nie zawsze komentuje i często ustępuje w spornej sprawie,potrafi z danej sytuacji wyciągnąć więcej korzyści niż strat.
21 3 21