Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:02:47+01:00
Cena biletu dla dziecka to 5,50 zł
9350 zł : 5,50 zł = 1700
500 osób dorosłych 500 * 11 zł= 5500 zł
700 dzieci * 5,50 zł = 3850 zł
1 5 1
2010-03-21T13:05:34+01:00
X - ilość dorosłych
y- ilość dzieci
_
|x+y=1200
|11x+5,5y=9350
-
_
|x=1200-y
|11(1200-y)+5,5y=9350
-
13200-11y+5,5y=9350
-5,5y=-13200+9350
-5.5y=-3850 /:(-5.5)
y=700
x=1200-700=500
2010-03-21T13:05:58+01:00
Dzieci 700*5,5=3850
Dorośli 500*11=5500

razem 5500+3850= 9350