Sorka że tak mało pkt ale zostało mi tylko 5p.
A oto zadania (jest ich cztery ale piszcie króciutko):
1)Dlaczego chrześcijanie tak bardzo dbają o swoje świątynie - kościoły?
2)Wyjaśnij znaczenie słów,którymi wysławia Boga wspólnota wierzących: "W tym świętym miejscu(kościele) sam wznosisz dla siebie świątynie z żywych kamieni, którymi my jesteśmy."
3)Czy twój kościół parafialny jest dla ciebie miejscem spotkań z Bogiem? Czy troszczysz się op niego?
4)Czy jesteś świadomy przynależności do rodziny(wspólnoty) parafialnej? Czujesz się z nią związany?

^.^Pierwszej osobie daje najlepszą i gwiazdeczki ^.^


Ps. Co najwyżej 4 zdania do każdego!

2

Odpowiedzi

2010-03-21T13:09:14+01:00
1)ponieważ są to miejsca spotkań z Bogiem i są to dla nich bardzo ważne miejsca.święte
2)znaczy to że każdy może prosić Boga o różne rzeczy,które wcześniej czy później Bóg spełni.
3)kościół jest dla mnie bardzo ważny i troszczę się o niego w miarę swoich możliwości.
4)jestem tego świadoma. związana na pewno się z nią czuje ale trudno to wyrazić sowami.

16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:10:46+01:00
1. Chrześcijanie dbaja o kościoły ponieważ oni sa dzięcmi Bożymi i kochają i wielbią Boga. To jest miejsce w którym mogą z nim porozmawiać , pomodlić się.
2.Słowa : "W tym świętym miejscu(kościele) sam wznosisz dla siebie świątynie z żywych kamieni, którymi my jesteśmy." oznaczają że ludzie sami tworzą to miejsce poprzez samo zgromadzanie się w nim , przez modlitwe , przez przynależność do religii chrześciajańskiej.
3.Mój kościół parafialny jest dla mnie miejscem spotkań z Bogiem , bo w tym kościele zostałam ochrzczona , przyjęłam 1 komunie świętą , modle sie w nim .
Troszczę się o kościół poprzez danie na tace pieniędzy.
4.Jestem świadoma do tego że należe do tej rodziny (wspólnoty) parafialnej i czuje się z nią związana
27 4 27