Odpowiedzi

2009-10-27T18:44:52+01:00
Napisz mniej więcej ze prawo do nauki jest najcenniejsze poniewaz (chociaż jako dziecko o tym jeszcze nie wie) nauka kształtuje jego przyszłość. To co sie nauczy bedzie miało wpływ na jego całe zycie. Jeśli sie bedzie uczył pójdzie na studia zostanie 'kimś' a jak sie nie bedzie uczył bedzie 'nikim'.
dziecko pozbawione tego prawa jest z góry pozbawione dobrej przyszłości chociaz nie zawsze(zawsze moze załozyc własny biznes :P)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T18:52:57+01:00
Sadzę że prawo do nauki jest najważniejsze spośród praw dziecka, ponieważ daje ono możliwość rozwoju umysłu i kształcenia się. Dzięki temu prawu, ale również obowiązkowi uczęszczam na zajęcia lekcyjne - mniej lub bardziej lubiane przeze mnie. Wiedza, którą zdobywam w każdej klasie pomoże mi w przyszłości napisać maturę i dostać się na wymarzone studia. Dzięki nim będę mogła pracować.
Prawo do nauki jest jednocześnie obowiązkiem, który uważam za bardzo słuszny i potrzebny każdemu człowiekowi.
3 5 3