Odpowiedzi

2010-03-21T13:13:24+01:00
X-cena serka
y-cena bułki

6y+x=4.80
6x+y=11.30

x=4.80-6y
6(4.80-6y)+y=11.30

x=4.80-6y
28.80-25y=11.30

x=4.80-6y
17.50=25y

x=4.80-6y
y=0.7

y=0.70zł
x=0.60zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:53:45+01:00
B - cena bułki
s - cena serka


6b+s = 4,8
b+6s = 11,3

s = 4,8-6b
b+6(4,8-6b) = 11,3

s = 4,8-6b
b+28,8-36b = 11,3

s = 4,8-6b
-35b = 11,3-28,8

s = 4,8-6b
-35b = -17,5 |:(-35)

s = 4,8-6b
b = 0,5

s = 4,8-6*0,5 = 4,8-3 = 1,8
3 3 3