Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:06:12+01:00
1.Sakko
2.Bluse
3. nie mam pojęcia moze Jacke
4.Shirt
5.Kleid
6.Pullover
7.Rock
8.Hemd
9.Jeans
10.Schal
11.Hose
12.Schuhe
13.Anzug
14.Krawatte albo Schleife ale nie wiem na pewno
15.Gurtel
16.Handschuhe (nie wiem czy dobrze sie miescze słabo widać)
17.Band
18.Mutze

mysle ze dobrze wyszło hasło jesli nie pisac na PW
2010-03-21T14:20:54+01:00
1.Sakko
2.Bluse
3.
4.Shirt
5.Kleid
6.Pullover
7.Rock
8.Hemd
9.Jeans
10.Schal
11.Hose
12.Schuhe
13.Anzug
14.Krawatte
15.Gurtel

3 też nie wiem
16.Handschuhe
17.Band
18.Mutze