Dear Sandra
One of my friends has started acting quite strangely. She is always looking for money and she sometimes misses school. She is going out with a guy , Steve, who I do not know very well. Steve does not speak to me when the three of us are together and he looks at me very angrily. I do not really know what is happening. What is your advice?
Clare
Co to znaczy tylko nie z translatora!

2

Odpowiedzi

2010-03-21T13:12:30+01:00


Do Sandry.
Jedna z moich przyjaciółek zaczęła grac trochę dziwnie. Ona zawsze szuka pieniędzy i czasem opuszcza szkołę. Umawia się z chłopakiem, Stevem, którego nie znam za dobrze. Steve nie rozmawia ze mną kiedy jesteśmy razem w trójkę i patrzy na mnie ze złością. Nie wiem co sie dzieje. Jaka jest twoja rada?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:19:56+01:00
Droga Sandro.
Jedna z moich koleżanek zaczęła dziwnie się zachowywać. Zawsze szuka pieniędzy i czasami opuszcza szkołę. Umawia się z chłopakiem, Stevem, którego za dobrze nie znam. Steve nie rozmawia ze mną, kiedy jesteśmy we trójkę i patrzy na mnie bardzo gniewnie. Nie za bardzo wiem, co się dzieje. Jaka jest twoja rada ?
Clare
1 5 1