Przetłumacz zdania:
1.Z kim się dzisiaj spotykasz? (treffen sich)
2.Spotykam się z moim przyjacielem. (treffen sich)
3. Czy myjecie się zawsze rano i wieczorem? (waschen sich)
4. Tak, myjemy się zawsze dwa razy dziennie. (waschen sich)
5. Piotrek zawsze czyści swoje zęby po jedzeniu. (putzen)
6. Czy pan,panie Kowalski, siada przy tym stole? (setzen sich)
7. Tak, ja siadam przy tym stole.
8. Kupuję sobie codziennie gazetę.
9. On żegna się szybko,ponieważ musi kupić sobie jeszcze chleb.
10. Z czego się cieszysz?
11. Cieszę się z wakacji.
12. Z kim się umówiłaś?
13.Umówiłam się z przyjaciółmi.
14. Pośpiesz się, w przeciwnym razie się spóźnisz.
15. Kiedy spóźniam się, usprawiedliwiam się zawsze u mojego nauczyciela.
16. Czy możesz pozwolić sobie na nowe auto?
17. Co sobie zamawiasz w restauracji?
18. Życzę sobie na urodziny nowy samochód.

: ) Proszę o pomoc bo jestem kompletnym zerem z niemieckiego ;/

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:23:09+01:00
1. Wen treffen Sie heute ?
2. Ich treffe mich mit meinem Freund.
3. Haben Sie immer waschen Sie morgens und Abends ?
4. Ja, immer zweimal am Tag waschen.
5. Peter immer die Zähne putzen nach dem Essen.
6. Haben Sie, Herr Smith, sitzt am Tisch ?
7. Ja, ich sitze hier an diesem Tisch.
8. Ich kaufe eine Tageszeitung.
9. Er verabschiedet sich schnell, wie es um mehr Brot zu kaufen ist.
10. Was machst du freut ?
11. Ich freue mich auf die Ferien.
12. Wer abzuweichen sich ?
13. Ich habe mit meinen Freunden.
14. Beeil dich, sonst verpassen.
15. Wenn ich spät, immer mit meinem Lehrer zu rechtfertigen.
16. Können Sie sich ein neues Auto ?
17. Was meinst du damit in einem Restaurant ?
18. Ich wünsche dem Geburtstag von einem neuen Auto.

licze na naj:)
2010-03-21T13:24:01+01:00
1.mit wemm triffst du dich heute?

2.ich treffe mich mit meinem freund.

3.wäscht ihr euch morgens und abends?

4.Ja wir waschen uns morgens und abends.

5.Peter putz immer seine zähne nach dem essen.

6.Herr Kowalski wollen sie sich hier setzen?

7.ja ich will mich hier hinsetzen.

8.ich kaufe mir jeden tag eine zeitung.

nie mam czasu zeby ci dalej robic. ale to moze byc;P