Odpowiedzi

2010-03-21T13:14:32+01:00
Do wędrówki do nieba potrzebne jest czyste sumienie, dobrze spędzone życie na Ziemi,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:16:54+01:00
Różaniec, modlitwa, odprawione nabożeństwa pierwszych piątków miesiąca, życie zgodne z przykazaniami, śmierć w łasce uświęcającej, dobre uczynki.
1 5 1
2010-03-21T13:20:23+01:00
W drodze do nieba potrzebne ci:
czyste suminie oraz co najwazniejsze milosc do boga
1 5 1