Odpowiedzi

2010-03-21T13:21:14+01:00
M. Staś Tarkowski
D.Stasia Tarkowskiego
C.Stasiowi Tarkowskiemu
B.Stasia Tarkowskiego
N.Stasiem Tarkowskim
Ms.Stasiu Tarkowskim
W.Stasiu Tarkowski


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:30:54+01:00
1. Bohater: Ania Shierley

Mianownik (kto? co?) Ania Shierley
Dopełniacz(kogo , czego nie ma?)Ani Shierley
Celownik(komu,czemu się przyglądam?)Ani Shierley
Biernik(kogo, co lubie?)Anie Shierley
Narzędnik (z kim z czym ide?)z Ania Shierley
Miejscownik(o kim o czym myśle?)o Ani Shierley
Wołacz ! (zwrot do kogoś lub czegoś) o Aniu Shierley !

2.Bohater: Sherlock Holmes
M. Sherlock Holmes
D.Sherlock 'a Holmes'a
C. Sherlock'okowi Holmes'owi
B.Sherlock'a Holmes 'a
N. z Sherlock'iem Holmes'em
Ms. z Sherlock'iem Holmes'em
W. o Sherlock'u Holmes !

3.Jacek soplica

M. Jacek Soplica
D. Jacka Soplicy
C.Jackowi Soplicy
B.Jacka Soplice
N. z Jackiem Soplicą
Ms. o Jacku Soplicy
W. o Jacku Soplico !

4.Longinus Podbipięta

M.Longinus Podbipięta
D.Longinusa Podbipięty
C.Longinusowi Podbipięcie
B.Longinusa Podbipięte
N. z Longinusem Podbipiętą
Ms. o Longinsie Podbipięcie
W. o Longiniusie Podbipięto !

5.Staś Tarkowski

M. Staś Tarkowski
D. Stasia Tarkowskiego
C. Stasiowi Tarkowskiemu
B. Stasia Tarkowskiego
N. z Stasiem Tarkowskim
Ms. o Stasiu Tarkowskim
W. o Stasiu Tarkowski !

2 3 2
2010-03-21T13:36:55+01:00
M. Staś Tarkowski, Tomek Sawyer, Nel Rawlison, Ady Rudzka, Mary Lennox , Harry Potter
D. Stasia Tarkowskiego, Tomka Sawyera , Nel Rawlison, Ady Rudzkiej, Mary Lennox , Harrego Pottera
C. Stasiowi Tarkowskiemu, Tomeku Sawyerowi, Neli Rawlison, Adzie Rudzkiej, Mary Lennox , Harry Potter
B. Staś Tarkowski, Tomek Sawyer, Nel Rawlison, Ady Rudzka, Mary Lennox , Harremu Potterowi
N. Stasiem Tarkowskim, Tomkiem Sawyerem, Nel Rawlison, Adą Rudzką, Mary Lennox , Harrym Potterem
M. Stasiu Tarkowskim, Tomku Sawyer, Nel Rawlison, Adzie Rudzkej, Mary Lennox , Harrym Potterze
W. Stasiu Tarkowski, Tomku Sawyer, Nel Rawlison, Ada Rudzka, Mary Lennox , Harry Potter

1 5 1