Odpowiedzi

2009-10-27T18:54:01+01:00
Odp:Ciało w pierwszych 2 sekundach przebyło 2,4m
39 1 39
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:06:25+01:00
Dane: Szukane: Wzory:
T₁=4s a=? S=½ at²
T₂=2s S₂=?
S₁=4,8m
V₀=0
4,8=½ × a × 4²
4,8= ½ × a × 16 (← dwa skraca się z szesnaście)
4,8=8a
a=4,8 ÷ 8
a= 0,6 m/s²
s₂= ½ × 0,6 × 2²
s₂= ½ × 0,6 × 4 (←dwa skraca się z czwórką)
s₂= 1,2 m
Odp. Droga przebyta przez ciało w pierwszych 2 sekundach ruchu wynosi 1,2 m.
30 4 30