Odpowiedzi

2010-03-21T22:56:48+01:00
Sakramen ten przyjmuję
a) z wiarą
b) jako człowiek świadomy
c) z własnej woli
d) bo jestem świadomy mojego pszekonania do Boga
e) mam czyste zamiary wobec Boga
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T23:52:36+01:00
Bierzmowanie to bardzo ważny sakrament dla Ciebie, pomoże Ci w dalszym rozwoju wiary i poznawaniu samego siebie,pozwoli na głębsze zastanowienie się nad swoją dojrzałością Chrześcijańską.Dzięki bierzmowaniu w przyszłości będziesz mógł/ła życ w zgodzie ze swoją wiarą ,zawierając ślub kościelny ,
chrzcząc swoje dzieci,a także byc ojcem/matką chrzestną dla jakiegoś małego dziecka.