Odpowiedzi

2010-03-21T13:33:19+01:00
-Cześć!!
-Hej!!
-Wiesz dzisiaj wieczorem idę do Izy.
-Heh... Ale bardzo póżno??
-Nie tak ok godziny 20:00
-Myślę że miło spędzicie czas
-Ja też tak myśle
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:35:28+01:00
- Hej. Masz czas wyjść dzisiaj wieczorem ? - zapytał Marek
- Hej. Jasne. - odpowiedział dość szybko Jacek
- Może pójdziemy do parku ?
- Dobrze.
- Usiądźmy tu- zaproponował Marek
- Na środku parku?
- No pewnie!
- Dobrze.
- Ojej, bardzo późno się zrobiło.
- Tak, może wracajmy ?
- Dobrze, ale miło spędziliśmy ten czas ?
- Tak, było bardzo przyjemnie. ; ))
1 5 1
2010-03-21T14:35:58+01:00
-Cześć , spotkałeś się dziś wieczorem z Genowefem ?
-Tak , o 22:00
-Bardzo późno...
-No , ale miło spędziliśmy czas i było bardzo przyjemnie...
-Aha
1 4 1