Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:37:37+01:00
Ale niewiem czy ci chodzi na wsi czy w miescie czy gdze ja ci napisze na wsi u babci:

Cześć Aneta!
Co u Ciebie słychać? U mnie świetnie. Jestem u Babci. Pogoda jest śliczna. Wszędzie unosi się zapachh siana i jest takie świeże powietrze jak nigdy. Codziennie chodzę na spacery z psem babci-Azorem.Trochę się nudzę, ale za niedługo wracam. Pozdrawiam Cię serdecznie i całuję

twoje imie
2010-03-21T13:39:29+01:00
Cześć Aniu
Jestem nad morzem.Jest bardzo ciepło i dlatego prawie cały dzień siedzę w wodzie .Spodkałam tam nawet ole. Okazało się, że przyjechała tu z rodzicami. Świetnie się razem bawimy. Szkoda, że ciebie tu niema. Bardzo tęsknię!
podpis
2 5 2