Odpowiedzi

2010-03-21T13:38:22+01:00
Too- również
either-żaden
;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:39:14+01:00
Too-również
either-jeden z dwóch,któryś,każdy,jakikolwiek

Drugi wyraz ma bardzo wiele znaczeń,które mogą znaczyć co innego,w zależności od kontekstu całego zdania.
1 5 1
2010-03-21T13:40:56+01:00
To zależy w jakim kontekście, bo można powiedzieć, że to samo.
too-też, również
either-również, także :)
Too-oznacza także "za",w sensie too much-za dużo, too late-za późno
1 5 1