Odpowiedzi

2010-03-21T13:39:01+01:00
Można opowiadać im o rzeczach, które przynoszą nam szczeście.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:41:44+01:00
Szczęście można przekazać innej osobie nawet jednym uśmiechem.
Gdy czasem jest nam smutno uśmiech drugiej osoby już nas może rozweselić!! Pomocny gest również niesie szczęście. Wystarczy pomóc sąsiadce wnieść zakupy po schodach, albo podać pomocną dłoń osobie w potrzebie!! :)
LICZĘ NA NAJ!!!:):*
114 4 114
2010-03-21T14:29:56+01:00
Pomagając im by też byli szczęśliwi.
Rozśmieszając itp również;)
6 4 6