Odpowiedzi

2010-03-21T13:41:53+01:00
Wilgotność względna -Stosunek ciśnienia cząstkowego pary wodnej zawartej w powietrzu do ciśnienia nasycenia, określającego maksymalne ciśnienie cząstkowe pary wodnej w danej temperaturze.

Miałam to na lekcji, więc powinno być dobrze.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:43:35+01:00
Wilgotność względna to stosunek ciśnienia pary wodnej zawartej w powietrzu do ciśnienia pary nasyconej w danej temperaturze.
14 4 14
2010-03-21T13:43:40+01:00
Określa stosunek rzeczywistej ilości pary wodnej zawartej w powietrzu do maksymalnej zawartości pary wodnej w powietrzu przy całkowitym nasyceniu (100% wilgotności) przy tym samym ciśnieniu i temperaturze. Rejestrowana jest na stacjach synoptycznych przez urządzenia zwane higrografem. Wyrażana jest procentach. 100% wilgotność względna oznacza maksymalne nasycenie powietrza parą wodną (a nie stan ciekły wody). Dalszy wzrost nasycenia nie jest możliwy, ponieważ para wodna zaczyna się skraplać.

Nic dodac, nic ująć. Proste zadanie naprawdę tylko dobrze przeczytaj tę definicję ;**:)
13 4 13