Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:47:54+01:00
A)12x-6y=6
7x+y=8 /*6

12x-6y=6
42x+6y=48
+__________
54x=54 /:54
x=1
x=1
12x-6y=6

x=1
12-6y=6

x=1
-6y=-6 /:(-6)

x=1
y=1

b)3x+2y=-5 /*2
-6x-4y=10

6x+4y=-10
-6x-4y=10
+_________
0=0
Układ równań nieoznaczony

Mam nadziej, że pomogłam
Pozdrawaim:-)
2010-03-21T13:50:42+01:00
12x - 6y= 6
7X+y=8\ *6

12x-6y=6
+ 42x+6y=48

54x=54/ 54
x= 1

7*1+y=8
7+y=8
y=8-7
y=1


x=1
y=1

3x +2y= -5 / *2
-6x - 4y= 10

6x +4y= -100
+ -6x - 4y = -10

0-0=0

równanie sprzeczne