Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T13:47:43+01:00
Po używki sięga biedniejsza młodzież bo chce się przypodobać innym,
chcą pokazać , że są lepsi niż inni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:50:45+01:00
Według mnie po alkohol i inne używki sięga biedniejsza młodzież , ponieważ wiedząc że są biedniejsi , czyli ci gorsi będą mogli się pochwalić że palą , piją . Będą myśleli , że przez to będą lepsi , bardziej popularni , niż ci co tego nie robią .
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T13:53:45+01:00
Według mnie po alkohol sięga biedniejsza młodzież , ponieważ chcą pokazać , że stać ich na alkochol , papierosy. chcą upodobać sie bogatym.PROSZĘ O NAJ