Odpowiedzi

2010-03-21T13:46:59+01:00
Cage - klatka,
enemy - wróg
catch - łapać, chwytać
think - myśleć
afraid - bać się (np. I'm afraid of spider)
different - inny
quick - szybki
because - ponieważ
loud - głośny
worse - gorszy
worst - najgorszy
complete - całkiwity

:)
2010-03-21T13:49:23+01:00
Klatka
wróg
złapać, trzymać
podobny
myśleć
przestraszony
inny
szybki
ponieważ
głośny
bardziej zły
najbardziej zły
uzupełniać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:52:31+01:00
Cage - klatka
enemy - wróg
catch - chwytanie
sound like - brzmi jak ( ale nie jestem pewna ; ] )
think - myśleć
afraid - strach
differend - inny
quick - szybki
because - ponieważ
loud - głośny
worse - gorszy
worst - najgorsze
complete - całkowity