Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:48:36+01:00
A=5 cm
b=6 cm
c=?
P=280 cm^2

P=2ab+2ac+2bc
280=2*5*6+2*5*c+2*6*c
280=60+10c+12c
22c=280-60
22c=220
c=220/22
c=10 cm

Spr.
P=2*5*6+2*5*10+2*6*10
P=60+100+120
P=280 cm^2
Odp.
Wysokość jest równa 10 cm.
pozdrawiam:)

28 4 28
2010-03-21T14:27:15+01:00
6*5 *2 + 6*h*2 + 5*h*2 = 280
60 + 12h + 10h = 280
22h = 220
h = 10
Wysokość powinna wynosić 10cm.
daasz naaj . ?
14 3 14
2010-03-21T14:32:15+01:00
Podstawą prostopadłościanu jest prostokąt o bokach 5cm i 6cm.
Jaką wysokość powinien mieć ten prostopadłościan, aby pole jego powierzchni całkowitej było równe 280cm2.
Hejka!

5*6=30
30*2=60

280-60=220

220=2*x*5+2*x6
220=10x+12x
220=22x/:22

x=10

Odp. Wysokośc ma 10 cm
11 3 11