Odpowiedzi

2010-03-21T13:47:03+01:00
Ponieważ paląc zabijasz własne zdrowie. Pijąc tak samo zabijasz samego siebie.
1 5 1
2010-03-21T13:47:36+01:00
Ponieważ 5 przykazanie NIE ZABIJAJ mowi nam ze jesli bedziemy palic czy pic alkohol zatruwamy nasz organizm a po jakims czasie moze doprowadzic do smierci czlowieka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:55:17+01:00
Człowiek nie zdaje sobie sprawy z sensu tego przykazania. Owe przykazanie nie mówi o zabijaniu jedynie bliźniego. Paląc, pijąc - zabijamy siebie, ale i nie tylko. Alkoholizm jest chorobą, gdy pijemy cierpią na tym nasi najbliżsi (weźmy pod uwagę rodzinę w której ojciec pije - rodzina się rozpada, i cierpi nerwowo z powodu alkoholizmu ojca). Tym samym palenie papierosów zabija nas, lecz również nasze otoczenie. Palenie bierne jest gorsze od czynnego - często o tym zapominamy. Nie tylko osoba paląca jest narazona na zachorowanie - raka płuc, lecz również osoby wdychające dym tytoniowy. Tym samym paleniem papierosów, piciem alkoholu - zabijamy siebie i bliźnich... Wolno i nieświadomie - ale jednak to czynimy.
1 5 1